Kurumların çağrı merkezi ihtiyaçları için çoklu kuyruk yönetimi, mola ve vardiya takibi, IVR yönetimi ve ses kaydı analizi destekli CRM ile entegre dijital santral çözümü
Gerek tabletler üzerinden sahada, gerek SMS ve E-Posta üzerinden kapalı gruplarda, gerekse de QRCode ve web siteleri gibi açık gruplarda, dinamik, özelleştirilebilir ve CRM ile entegre anket çözümü
Facebook, Facebook DM, Instagram, Instagram DM, Twitter Twitter DM ve Whatsapp üzerinden gelen taleplerin karşılanması, takibi ve dönüşü, bu taleplerin grafiksel analizi ve değerlendirilmesi...
Sürükle bırak IVR akış diyagramları ile anında değişiklikler yapabilir, operatör performansını ölçerek verimliliği arttırılabilirsiniz. Ayrıca aynı ekrandan vatandaş/ müşteri taleplerini alarak süreçleri hızlandırıp daha detaylı analizler gerçekleştirilebilirsiniz.
Hedef kitlelere göre uyarlanmış çeşitli anketler aracılığıyla memnuniyet ölçümünü kolaylaştırarak SMS ve yüzyüze görüşmeler sağlayıp verilerin kolaylıkla toplanmasını ve analiz edilmesi sağlayabilirsiniz.
Instagram, Whatsapp, Facebook, Live Chat, Google Play, Appstore, Google Yorumlar, Mail ve Youtube gibi çoklu kanallardan gelen müşteri taleplerine anlık yanıtlar verilerek ve ya talepleri işleme alarak, otomatik hazır cevaplarla süreçleri hızlandırabilir ve müşteri memnuniyeti arttırılabilirsiniz.
Farklı iletişim kanallarından gelen talepleri yapay zeka desteği ile doğru birimlere yönlendirir. İş Süreçlerini aktifleştirir, performansı takip eder ve bir dashboard üzerinden sonuçların detaylı analiz edilmesini sağlar. Özelleştirilmiş çözümler sunar ve birimler arası talepleri performansa dayalı olarak takip etmenizi sağlar.
* IP Santral/Çağrı Merkezi
* Çözüm Merkezi/Çözüm Merkezi Anketi
* Vatandaş/Birim İçi/Birimler Arası Talep Yönetimi (Ana Modül)
* E-Mail/SMS
* Mobil Uygulama
*Whatsapp
*Instagram/Instagram DM
*Twitter/Twitter DM
*Facebook/Facebook DM
*Takvim/Randevu/Toplantı Yönetimi
*Proje Yönetimi
*Etkinlik Yönetimi
*Envanter Yönetimi
*Ziyaret Yönetimi
*Dosya Paylaşım Sistemi