Görevlerinize özel alanlar tanımlayabilir görev bazında doldurulmasını istediğiniz alanları farklılaştırarak yönetimini sağlayabilirsiniz.
Görev eklerken özel alan tanımlayabilir bu alanların doldurulmasını zorunlu tutarak yönetimini sağlayabilirsiniz.
Belirli görevleri otomatik kapat olarak tanımlayabilir, yapılan işlerin anlık olarak kapatılarak kayıt altına alınmasını sağlayabilirsiniz.
Ekleyeceğiniz görevlere kontrol listesi tanımlayabilir, yapılan işleri ölçümleyerek yönetimini ve analiziniyapabilirsiniz.
Görevlerinizde form oluşturabilir formlarınızı yönetebilirsiniz.
Açmış olduğunuz görevin süresini gün ve saat bazında planlayabilirsiniz.
Görevlerinize etiketleme yapabilir, kayıtlı olan görevi etiket yardımıyla bulabilirsiniz.
Görevlerinize resim veya dosya ekleyebilirsiniz.
Oluşturulan göreve alt görev ekleyerek görev içinde görev (2. bir görev) oluşturabilirsiniz.
Görevlerinize yorum ekleyerek kurum içindeki diğer kişilerle ile bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.
Kim kime ne görev atamış, hangi departmana hangi tarih ve saatte görev atanmış, görev geçmişinde kim hangi işlemi yapmış görebilirsiniz.
Görevlerin açılma, sonlandırma ve kapatılma aşamalarında yönetici ve/veya ilgili kişi departman onayına düşmesini sağlayabilirsiniz.
Size yanlış atanan bir görevi (bilgi akışı sağlayarak) başka bir departmana ve kişiye yönlendirebilirsiniz.
Görevlerinize tarih ve saat bazlı hatırlatıcı ekleyebilirsiniz.
Oluşturulan göreve, görev gecikme sebebi ekleyebilir, kurumda ve departmanda aksayan görevlerin sebeplerini analiz edebilirsiniz.
Görev başlama ve gecikme eskalasyonları tanımlayabilir. Süreye göre İlgili personel, Müdür, Başkan Yrd. ve Başkan'a bildirim gönderebilirsiniz.
CRM modülünün entegre olduğu modül;
* Görevler modülü
Müşterinin talep ve şikayetiyle ilgili bilgilerini detaylı bir şekilde alarak
ilgili birim ve kişilere yönlendirerek görev ataması yapabilirsiniz. Bu esnada "Görevler Modülü"
devreye girer. Bu sayede CRM ve Görevler modülü entegre halinde çalışır.