Talep/Şikayet Yönetimi

Özellikleri

01

Form Yönetimi

Görevlerinizde form oluşturabilir formlarınızı yönetebilirsiniz.

02

Çalışma Saatleri

Açmış olduğunuz görevin süresini gün ve saat bazında planlayabilirsiniz.

03

Etiketle

Görevlerinize etiketleme yapabilir, kayıtlı olan görevi etiket yardımıyla bulabilirsiniz.

04

Dosya/Resim Ekle

Görevlerinize resim veya dosya ekleyebilirsiniz.

05

Alt Talep

Oluşturulan göreve alt görev ekleyerek görev içinde görev (2. bir görev) oluşturabilirsiniz.

06

Yorum Ekle

Görevlerinize yorum ekleyerek kurum içindeki diğer kişilerle ile bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.

07

Görev Geçmişi

Kim kime ne görev atamış, hangi departmana hangi tarih ve saatte görev atanmış, görev geçmişinde kim hangi işlemi yapmış görebilirsiniz.

08

Onay Süreçleri

Görevlerin açılma, sonlandırma ve kapatılma aşamalarında yönetici ve/veya ilgili kişi departman onayına düşmesini sağlayabilirsiniz.

09

Görev Yönlendir

Size yanlış atanan bir görevi (bilgi akışı sağlayarak) başka bir departmana ve kişiye yönlendirebilirsiniz.

10

Hatırlatıcı

Görevlerinize tarih ve saat bazlı hatırlatıcı ekleyebilirsiniz.

11

Görev Gecikme Sebepleri

Oluşturulan göreve, görev gecikme sebebi ekleyebilir, kurumda ve departmanda aksayan görevlerin sebeplerini analiz edebilirsiniz.

12

Görev Eskalasyonları

Görev başlama ve gecikme eskalasyonları tanımlayabilir. Süreye göre İlgili personel, Müdür, Başkan Yrd. ve Başkan'a bildirim gönderebilirsiniz.

Talep ve Şikayet Yönetimi

CRM modülünün entegre olduğu modül;
* Görevler modülü
Müşterinin talep ve şikayetiyle ilgili bilgilerini detaylı bir şekilde alarak ilgili birim ve kişilere yönlendirerek görev ataması yapabilirsiniz. Bu esnada "Görevler Modülü" devreye girer. Bu sayede CRM ve Görevler modülü entegre halinde çalışır.

Ana sayfa
Bridge 360 talep ve şikayet yönetimi