Aktif Çağrılar

Özellikleri

01

Fısılda

Operatör konuşma durumundayken Bridge Çağrı Merkezi Fısılda özelliği ile operatörünüze konuyla ilgili bilgi verebilirsiniz.

02

Dinle

Operatörünüzün konuşmasını her zaman her yerde Bridge Çağrı Merkezi Dinle Özelliği ile konuşmayı bölmeden dinleme yapabilirsiniz.

03

Görüşmeye Katıl

Operatör konuşma durumundayken Bridge Çağrı Merkezi Görüşmeye Katıl özelliği ile görüşmeye katılarak operatör-vatandaş ve yönetici olarak çoklu konuşma yapabilirsiniz.

04

Konuşma Süresi

Operatörün aramalardaki günlük toplam konuşma süresini dakika ve saniye bazında görüntüleyebilirsiniz.

05

Hazırda Bekleme Süresi

Operatörün ne kadar süredir hazırda olduğunu görüntüleyebilir, bekleyen çağrı var ise operatörünüze bekleyen çağrılar ekranından çağrı yönlendirebilirsiniz.

06

Molada Bekleme Süresi

Operatörün ne kadar süredir molada olduğunu görüntüleyebilir. Aynı zaman da operatör mola tipine göre molaya çıkabilir.

07

Servis Seviyesi

Operatörlerin ve kurumun verimliliğini daha iyi görüntüleyebilmek için operatörlerinize servis seviyesi sınırı koyabilir, bu servis seviyesi saniye ve dakika bazında görüntüleyebilirsiniz.

08

Bekleyen Çağrılar

Operatörle iletişime geçmek için bekleyen çağrıdır. Bekleyen çağrıları müsait olan operatörünüze yönlendirme yapabilirsiniz.

09

Konuşma/Bekleme Süreleri

Operatörlerinizin günlük toplam konuşma süresini, ortalama konuşma süresini ve ortalama bekleme süresini görüntüleyebilirsiniz.

10

DND Bekleme Süresi

DND modu Rahatsız Etme modudur. Operatör bu modda çağrı alamaz. Operatörünüzün DND bekleme süresini dilediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz.

11

DND Moduna Al/Çıkar

Rahatsız etme modu olan DND modu ile operatörlerinizin DND moduna alabilir, duruma göre DND modundan çıkarabilirsiniz.

Molaya Al/Molaya Çıkar

Hazır modunda olan operatörünüzü dilediğiniz zaman molaya alabilir ve moladan çıkarabilirsiniz.

Operatör Bilgileri

Operatörünüzün hangi modda olduğunu takip edebilir, istediğiniz gibi belirleyebilirsiniz.
* Görüşmede
* Hazır
* Rahatsız Etme
* Molada
* Oturum Açmamış
Dilerseniz bu modları arttırabilir ya da azaltabilirsiniz. Operatörünüzün ne kadar süredir molada olduğunu, hazırda beklediğini, görüşmede olduğunu görebilirsiniz.

Ana Sayfa
Brdge 360 çağrı merkezi operatör bilgisi