Operatörlerinizin çalışma saatlerini sisteme tanımlayarak çağrı almak için uygun zamanı seçebilirsiniz. Çalışma saatlerini kısa sürede ayarlayabilir, istediğiniz zaman değişiklik yapabilirsiniz.
Kuyruk yönetimi, tüm operatörleriniz meşgul olduğunda gelen aramaları belirli bir düzen halinde sıralamanıza, müsait olan operatöre aktarım sağlamanıza yardımcı olur. Bu sayede gelen çağrıları sağlıklı bir şekilde yönetebilirsiniz.
IVR, etkileşimli sesli yanıt sistemidir. Sesli yanıt sistemini kullanarak çağrıları uygun şekilde yönlendirebilir, zamandan tasarruf ederek müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.
Aktif çağrılar çağrı merkezini canlı olarak izlemenize olanak sağlar. Operatörlerinizin durumlarını, toplam konuşma sürelerini, toplam çağrı sayısını, kaçan çağrıları, cevaplanan çağrıları ve transfer çağrıları takip edebilirsiniz.
Tüm geçmiş çağrıları görüntüleyebilir kuyruk bilgisine, kim hangi operatörü aramış, saat kaçta aramış-kapatmış ne kadar süre konuşmuş, kuruma ulaşmış veya ulaşmamış gibi bilgilere ulaşabilirsiniz.
Operatöre gelen aramalar vatandaşın isteğine göre belirli kuyruklara yönlendirilebilir. Transfer Çağrı ekranından hangi operatörle görüşülmüş hangi kuyruğa aktarılmış tarih ve saat bazlı bilgisine ulaşabilirsiniz.
Belirli bir periyoda(yıl, ay, hafta ve gün) veya kuyruğa göre seçim yaparak kurumun ve operatörlerinizin tüm performansını istatistiksel olarak görüntüleyebilirsiniz.
Belirlenen kişisel veya genel metinleri sesli yanıta çevirerek gelen çağrılarda duyuru veya otomatik dış aramalar başlatarak kayıtları dinletebilirsiniz. Bu sayede operatörlerinizin zamandan tasarruflu, verimli çalışmasını sağlamış olursunuz.
Vatandaş IVR, yöneticiden ve çağrı istatistiklerinden alınan puanların toplamıyla performans ölçümü yaparak hem bütünsel hem bireysel olarak kalite yönetimi yapabilirsiniz.
Operatör konuşma durumundayken Bridge Çağrı Merkezi Fısılda özelliği ile operatörünüze konuyla ilgili bilgi verebilirsiniz.
Operatörünüzün konuşmasını her zaman her yerde Bridge Çağrı Merkezi Dinle Özelliği ile konuşmayı bölmeden dinleme yapabilirsiniz.
Operatör konuşma durumundayken Bridge Çağrı Merkezi Görüşmeye Katıl özelliği ile görüşmeye katılarak operatör-vatandaş ve yönetici olarak çoklu konuşma yapabilirsiniz.
Operatörün aramalardaki günlük toplam konuşma süresini dakika ve saniye bazında görüntüleyebilirsiniz.
Operatörün ne kadar süredir hazırda olduğunu görüntüleyebilir, bekleyen çağrı var ise operatörünüze bekleyen çağrılar ekranından çağrı yönlendirebilirsiniz.
Operatörün ne kadar süredir molada olduğunu görüntüleyebilir. Aynı zaman da operatör mola tipine göre molaya çıkabilir.
Operatörlerin ve kurumun verimliliğini daha iyi görüntüleyebilmek için operatörlerinize servis seviyesi sınırı koyabilir, bu servis seviyesi saniye ve dakika bazında görüntüleyebilirsiniz.
Operatörle iletişime geçmek için bekleyen çağrıdır. Bekleyen çağrıları müsait olan operatörünüze yönlendirme yapabilirsiniz.
Operatörlerinizin günlük toplam konuşma süresini, ortalama konuşma süresini ve ortalama bekleme süresini görüntüleyebilirsiniz.
DND modu Rahatsız Etme modudur. Operatör bu modda çağrı alamaz. Operatörünüzün DND bekleme süresini dilediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz.
Rahatsız etme modu olan DND modu ile operatörlerinizin DND moduna alabilir, duruma göre DND modundan çıkarabilirsiniz.
Hazır modunda olan operatörünüzü dilediğiniz zaman molaya alabilir ve moladan çıkarabilirsiniz.
Operatörünüzün hangi modda olduğunu takip edebilir, istediğiniz gibi belirleyebilirsiniz.
* Görüşmede
* Hazır
* Rahatsız Etme
* Molada
* Oturum Açmamış
Dilerseniz bu modları arttırabilir ya da azaltabilirsiniz. Operatörünüzün ne kadar süredir
molada olduğunu, hazırda beklediğini, görüşmede olduğunu görebilirsiniz.