Birim içinde ve kurum içinde farklı departmanlara ve kişilere görev ataması yapabilirsiniz.
Yaptığınız işlerle ilgili kendinize görev oluşturabilir, otomatik kaydet özelliği ile işlerinizi sonlandırarak kayıt altına alabilirisiniz.
Birimiçi-birimler arası periyodik görevler oluşturabilir, görevin bitip bitmediğini ya da ne durumda olduğunu takip edebilirsiniz.
Toplu saha denetimi yaparak vatandaşın talep ve isteğini alıp ilgili birimlere görev atayabilirsiniz.
Sadece görevi atayan ve görev atanan kişinin görebileceği şekilde görev oluşturabilirsiniz.
Kurum personelinin departman değişimi sonrası üzerindeki görevler toplu olarak yerine gelen kişiye transfer edilebilir.
Bütün görevleri mobil uygulama üzerinden oluşturabilir, takip edebilir, kapatabilir ve analiz edebilirsiniz.
Görevlerinize özel alanlar tanımlayabilir görev bazında doldurulmasını istediğiniz alanları farklılaştırarak görev yönetimini sağlayabilirsiniz.
Görev eklerken özel alan tanımlayabilir bu alanların doldurulmasını zorunlu tutarak görev yönetimini sağlayabilirsiniz.
Açmış olduğunuz görevin süresini gün ve saat bazında (çalışma ssati) görüntüleyebilirsiniz.
Belirli görevleri otomatik kapat olarak tanımlayabilir, yapılan işlerin anlık olarak kapatılarak kayıt altına alınmasını sağlayabilirsiniz.
Görevlere kontrol listesi tanımlayabilir, yapılan işleri ölçümleyerek görev yönetimini ve analizini yapabilirsiniz.
Oluşturulan görevi programa alarak ileri tarihli planlama yapabilirisiniz.
Görevlerinize tarih ve saat bazlı hatırlatıcı ekleyebilirsiniz.
Oluşturulan bir göreve ait yeniden bir alt (2. görev) görev oluşturabilirsiniz.
Görevlerin açılma, sonlandırılma ve kapatılma aşamalarında yönetici veya ilgili kişinin onayına düşmesini sağlayabilirsiniz.
Görev başlama ve gecikme eskalasyonları tanımlayabilir. Süreye göre İlgili personel, Müdür, Başkan Yrd. ve Başkana görev bildirimleri gönderebilirsiniz
Görevlerinize ait talep / şikayetin hangi kanaldan geldiğini kayıt altına alabilir. (Telefon, SMS, sosyal medya…vs) Görevleri geliş kanalina göre analiz edebilirsiniz.
Oluşturulan görevlere resim veya dosya ekleyebilirsiniz.
Görevlerinizde form oluşturabilir, formlarınızı yönetebilirsiniz.
Görevlerinize yorum ekleyerek kurum içindeki diğer kişilerle görev hakkında bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.
Görevlerinize etiketleme yapabilir,kayıtlı olan görevi etiket yardımıyla bulabilirsiniz..
Size yanlış atanan bir görevi (bilgi akışı sağlayarak) başka bir departmana ve kişiye yönlendirebilirsiniz.
Kim kime ne görev atamış, hangi departmana hangi tarih ve saatte görev atanmış görev geçmişinde kim hangi işlemi yapmış görüntüleyebilirsiniz.
Oluşturulan göreve, görev gecikme sebebi ekleyebilir, kurumda ve departmanda aksayan görevlerin sebeplerini analiz edebilirsiniz.
* Görevlerinize alt görev oluştrabilir ilgili kişi/departmana atama yapabilirsiniz.
* Görev geçmişini durum bazlı görüntüleyebilirsiniz.
* Eklemiş olduğunuz görevi randevuya dönüştürebilirsiniz.
* Başka bir birim veya kişiye yönlendireblirsiniz.
* Tarih ve zaman bazlı görev hatıratıcısı oluşturabilirsiniz.