Görev Yönetimi

Özellikleri

01

Özelleştirilmiş Alanlar

Görevlerinize özel alanlar tanımlayabilir görev bazında doldurulmasını istediğiniz alanları farklılaştırarak görev yönetimini sağlayabilirsiniz.

02

Zorunlu Alan Yönetimi

Görev eklerken özel alan tanımlayabilir bu alanların doldurulmasını zorunlu tutarak görev yönetimini sağlayabilirsiniz.

03

Çalışma Saatleri

Açmış olduğunuz görevin süresini gün ve saat bazında (çalışma ssati) görüntüleyebilirsiniz.

04

Otomatik Kapat

Belirli görevleri otomatik kapat olarak tanımlayabilir, yapılan işlerin anlık olarak kapatılarak kayıt altına alınmasını sağlayabilirsiniz.

05

Kontrol Listesi

Görevlere kontrol listesi tanımlayabilir, yapılan işleri ölçümleyerek görev yönetimini ve analizini yapabilirsiniz.

06

Programa Alma

Oluşturulan görevi programa alarak ileri tarihli planlama yapabilirisiniz.

07

Hatırlatıcı

Görevlerinize tarih ve saat bazlı hatırlatıcı ekleyebilirsiniz.

08

Alt Görev

Oluşturulan bir göreve ait yeniden bir alt (2. görev) görev oluşturabilirsiniz.

09

Onay Süreçleri

Görevlerin açılma, sonlandırılma ve kapatılma aşamalarında yönetici veya ilgili kişinin onayına düşmesini sağlayabilirsiniz.

10

Görev Eskalasyonları

Görev başlama ve gecikme eskalasyonları tanımlayabilir. Süreye göre İlgili personel, Müdür, Başkan Yrd. ve Başkana görev bildirimleri gönderebilirsiniz

11

Görev Geliş Kanalı

Görevlerinize ait talep / şikayetin hangi kanaldan geldiğini kayıt altına alabilir. (Telefon, SMS, sosyal medya…vs) Görevleri geliş kanalina göre analiz edebilirsiniz.

12

Dosya/Resim Ekle

Oluşturulan görevlere resim veya dosya ekleyebilirsiniz.

13

Form Yönetimi

Görevlerinizde form oluşturabilir, formlarınızı yönetebilirsiniz.

14

Yorum Ekle

Görevlerinize yorum ekleyerek kurum içindeki diğer kişilerle görev hakkında bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.

15

Etiketle

Görevlerinize etiketleme yapabilir,kayıtlı olan görevi etiket yardımıyla bulabilirsiniz..

16

Görev Yönlendir

Size yanlış atanan bir görevi (bilgi akışı sağlayarak) başka bir departmana ve kişiye yönlendirebilirsiniz.

17

Görev Geçmişi

Kim kime ne görev atamış, hangi departmana hangi tarih ve saatte görev atanmış görev geçmişinde kim hangi işlemi yapmış görüntüleyebilirsiniz.

18

Görev gecikme Sebepleri

Oluşturulan göreve, görev gecikme sebebi ekleyebilir, kurumda ve departmanda aksayan görevlerin sebeplerini analiz edebilirsiniz.

"GÖREVLER" MODÜLÜ AVANTAJLARI

* Görevlerinize alt görev oluştrabilir ilgili kişi/departmana atama yapabilirsiniz.
* Görev geçmişini durum bazlı görüntüleyebilirsiniz.
* Eklemiş olduğunuz görevi randevuya dönüştürebilirsiniz.
* Başka bir birim veya kişiye yönlendireblirsiniz.
* Tarih ve zaman bazlı görev hatıratıcısı oluşturabilirsiniz.

Ana Sayfa
Bridge 360 Görev Yönetimi