Hangi kanaldan kaç mesaj gelmiş/gönderilmiş, toplam topik ve mesaj sayısını ve oluşturulan görev sayısını görüntüleyebilirsiniz.
Gelen topiklerden kaçı göreve dönüştürülmüş, kaçı dönüştürülmemiş analiz edebilirsiniz.
Hangi kanaldan üzerinden hangi tür görev tipleri geldi karşılaştırabilirsiniz.
Gelen topiklerden kaçı göreve dönüştürülmüş, kaçı dönüşürtürülmemiş gün bazlı analiz edebilirsiniz.
Gelen topiklerden kaçı göreve dönüştürülmüş, kaçı dönüşürtürülmemiş saat bazlı analiz edebilirsiniz.
Gelen topiklerden kaçı göreve dönüştürülmüş, kaçı dönüşürtürülmemiş haftalık bazlı analiz edebilirsiniz.
Gelen topiklerden kaçı göreve dönüştürülmüş, kaçı dönüşürtürülmemiş aylık bazlı analiz edebilirsiniz.
Gelen topiklerden kaçı göreve dönüştürülmüş, kaçı dönüşürtürülmemiş yıllık bazlı analiz edebilirsiniz.
Hangi kanal üzerinden hangi departmanlara kaç talep oluşturulmuş analiz edebilirsiniz.
Tanımlanmış olan sosyal medya hesaplarını filtreleme yaparak periyodik bazlı analiz yapabilirsiniz.
Talebe dönüştürülen tüm topikleri toplu bir şekilde arşivleyebilirsiniz.
Önemli kullanıcıları favorileyebilir, periyod bazlı olarak sadece favorilenmiş kişileri görüntüleyebilirsiniz.
Talebe dönüştürülen veya görüşmesi sonlanan topiği arşivleyebilirsiniz.
Vatandaş ile herhangi bir sosyal medya hesabından en son kimin mesajlaştığını görüntüleyebilirsiniz.
Mesaj atan kişinin hesabı herkese açık olarak ayarlı ise kaç takipçiye sahip görüntüleyebilirsiniz.
Mesajı, gönderilen sosyal medya platformunda tarayıcıda açar.
Alınan mesajın ve gönderilen mesajın tarih ve saat bazlı analizini yapabilirsiniz.
Mesajlaştığınız kişi tarafından resim/dosya, video, ses kaydı alınabilir ve gönderim sağlanabilir.
Dilediğiniz hazır mesajı tanımlayarak zamandan tasarruf edip müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.
Kurum vatandaşa mesaj atarken tanımlanmış olan başka bir hesap üzerinden mesaj atabilir.
Mesajlaştığınız sosyal medya hesabı üzerinden @ işaretini kullanarak kişi/kurum etiketlemesi yapabilirsiniz.
Kullanıcıdan gelen bir bilgiyi talep/şikayet olarak alıp göreve dönüştürebilirsiniz.
Vatandaşın geçmiş zaman da bulunduğu talepleri görüntüleyebilirsiniz.
Kişiden gelen talep ve şikayeti aldıktan sonra kişiye talebinin durumu hakkında bilgilendirme mesajı atabilirsiniz.
Gelen bir talebin veya şikayetin konum bilgilerini girerek konum görüntüleyebilirsiniz.
* Whatsapp
* Facebook
* Facebook DM
* Instagram
* Instagram DM
* Twitter
* Twitter DM
* E-Posta
* Apple Store
* Google Play