Harici Kanallar

Özellikleri

01

Periyod Bazlı Analiz

Tanımlanmış olan sosyal medya hesaplarını filtreleme yaparak periyodik bazlı analiz yapabilirsiniz.

02

Toplu Arşivle

Talebe dönüştürülen tüm topikleri toplu bir şekilde arşivleyebilirsiniz.

03

Favoriler

Önemli kullanıcıları favorileyebilir, periyod bazlı olarak sadece favorilenmiş kişileri görüntüleyebilirsiniz.

04

Arşivle

Talebe dönüştürülen veya görüşmesi sonlanan topiği arşivleyebilirsiniz.

05

Kilit Ekranı

Vatandaş ile herhangi bir sosyal medya hesabından en son kimin mesajlaştığını görüntüleyebilirsiniz.

06

Mesaj Atan Kişi Takipçi Sayısı

Mesaj atan kişinin hesabı herkese açık olarak ayarlı ise kaç takipçiye sahip görüntüleyebilirsiniz.

07

Tarayıcıda Aç

Mesajı, gönderilen sosyal medya platformunda tarayıcıda açar.

08

Tarih ve Saat Bazlı Mesaj Analizi

Alınan mesajın ve gönderilen mesajın tarih ve saat bazlı analizini yapabilirsiniz.

09

Resim/Dosya Gönder

Mesajlaştığınız kişi tarafından resim/dosya, video, ses kaydı alınabilir ve gönderim sağlanabilir.

10

Hazır Mesaj

Dilediğiniz hazır mesajı tanımlayarak zamandan tasarruf edip müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.

11

Çoklu Gönderim Hesabı

Kurum vatandaşa mesaj atarken tanımlanmış olan başka bir hesap üzerinden mesaj atabilir.

12

Mention Listesi

Mesajlaştığınız sosyal medya hesabı üzerinden @ işaretini kullanarak kişi/kurum etiketlemesi yapabilirsiniz.

13

Talep Ekle

Kullanıcıdan gelen bir bilgiyi talep/şikayet olarak alıp göreve dönüştürebilirsiniz.

14

Geçmiş Talepler

Vatandaşın geçmiş zaman da bulunduğu talepleri görüntüleyebilirsiniz.

15

Bilgilendirme SMS Gönder

Kişiden gelen talep ve şikayeti aldıktan sonra kişiye talebinin durumu hakkında bilgilendirme mesajı atabilirsiniz.

16

Talep Şikayet Konumu

Gelen bir talebin veya şikayetin konum bilgilerini girerek konum görüntüleyebilirsiniz.

BRIDGE 360 İle Desteklediğimiz Sosyal Medya Platformları

* Whatsapp
* Facebook
* Facebook DM
* Instagram
* Instagram DM
* Twitter
* Twitter DM
* E-Posta
* Apple Store
* Google Play

Ana Sayfa
Bridge 360 harici kanallar yönetimi